Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

Κατηγορώ τον εαυτό μου



Σαράντα ένα χρόνια τώρα με κατηγορούν για πολλά.
1970-1973 Ένδον μέχρι νεωτέρας, κούρα εν χρω.
1974-1981 Όταν έλεγα την γνώμη μου αντιδρώντας στις κρατικοποιήσεις,των υγιών και των προβληματικών επιχειρήσεων, π .χ ναυπηγεία Ελευσίνος, πράσινα λεωφορεία, αστικές συγκοινωνίες και όλα τα εργοστάσια των απατεώνων και την απαρχή της διάλυσις των βιοτεχνιών, με την πληθώρα νόμων του τότε υπουργού εργασίας Λάσκαρη με χαρακτήριζαν επιεικώς Χουντικό.
1981-1990 Με κατηγόρησαν σαν δεξιό χωρίς όραμα και στόχους γιατι δεν πίστευα στην Αριστερά και την πρόοδο.
Την επόμενη δεκαετία με κατηγόρησαν σαν μη εκσυγχρονιστή, γιατί αντιδρούσα στην σπατάλη δισεκατομμυρίων για τους Ολυμπιακούς αγώνες. Ρατσιστή, γιατί αντιδρούσα και εξακολουθώ να αντιδρώ σ΄αυτήν την αθρόα, ανεξέλεγκτη, κατακτητική εισβολή λαθρομεταναστών. Πρόσφατα με κατηγόρησε ο κύριος Πάγκαλος ότι, ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ!!!!
Καμία κατηγορία δεν αποδέχομαι είμαι αθώος σ΄όλες αυτές. Κατηγορώ όμως εγώ τον εαυτό μου γιατί όλα αυτά τα χρόνια δεν έδωσα τουλάχιστον έναν μπάτσο στους κατήγορους. Μόνο η Αθήνη το έκανε. Αλλά πάλι λέω μέσα μου, βλέποντας τους γέροντες και τα παιδιά, ότι ποτέ δεν είναι αργά.
www.aoristies. gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου