Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Πώς οι ΜΚΟ γεμίζουν με αλλοδαπούς τα νοσοκομείο ενώ οι Έλληνες περιμένουν στην ουρά!


"Νεκροθάφτης" του Εθνικού Συστήματος Υγείας" προς όφελος των ιδιωτικών συμφερόντων που λυμαίνονται τον χώρο της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, αποδεικνύεται ο πιο "καλός μαθητής" της τρόϊκας, ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος. Δημιούργησε, χωρίς προηγουμένως να υπάρξει αναλογιστική μελέτη ένα οργανισμό "τέρας" τον ΕΟΠΠΥ που υποτίθεται ότι θα προστάτευε την.....

κοινωνική ασφάλιση. Ο ίδιος δεσμεύθηκε ότι θα δοθεί ως "προίκα" στον νέο οργανισμό 10 δις. Ευρώ, τα οποία κανείς δεν γνωρίζει από πού θα αντληθούν.

Με την τις παρεμβάσεις του, το μόνο που εξασφάλισε είναι ακόμη περισσότερη ταλαιπωρία των ασφαλισμένων, την ώρα που οι αλλοδαποί νόμιμοι και μη εξασφαλίζουν υπηρεσίες υχηλού επιπέδου με ή χωρίς ελάχιστο αντίτιμο "πετώντας" έξω τους Έλληνες πολίτες.

Μία βόλτα στο "Αγλαΐα Κυριακού" όπου τα περισσότερα κρεβάτια έχουν καταληφθεί από παιδιά κυρίως λαθρομεταναστών θα πείσει και τον πλέον δύσπιστο "αριστερό" για τα προαναφερθέντα. Εδώ , όπως είχαμε επισημάνει σημαντικό ρόλο παίζουν οι διάφορες Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις που χρηματοδοτούνται είτε από τον κυβερνητικό προϋπολογισμό, είτε από διεθνείς οργανώσεις (βλέπε Σόρος) που στόχο έχουν την αποδόμηση του Εθνικού ιστού.

Με "χαρτί" που εφοδιάζουν οι γιατροί που συμμετέχουν (αφιλοκερδώς;) στις ΜΚΟ τους αλλογενείς, οι τελευταίοι τυγχάνουν δωρεάν περίθαλψης με το επιχείρημα ότι έχουν αίτηση για πολιτικό άσυλο ή διατρέχει η ζωή τους άμεσο κίνδυνο. Το βέβαιο είναι ότι αυτή την στιγμή ο ΕΟΠΠΥ "φορτώνεται" συνεχώς με υποχρεώσεις καθώς προστίθενται στην εποπτεία του νέα ταμεία (πρόσθετα μπήκε στην "ομπρέλα" του και το ΝΑΤ) χωρίς κανείς να γνωρίζει τα αποθεματικά τους και τις τρέχουσες υποχρεώσεις τους. Παράλληλα με το "φανάρι" αναζητούν οι ασφαλισμένοι του ΕΟΠΠΥ γιατρό και αυτό γιατί έχει μπεί "πλαφόν" στις επιτρεπόμενες επισκέψεις. Αν κάποιος γιατρός συμπληρώσει τον απαιτούμενο αριθμό επισκέψεων, τότε ο ασθενής πρέπει να αναζητήσει άλλο συνάδελφο του.

Όσο για τους φαρμακοποιούς μένουν απλήρωτοί εδώ και μήνες, με αποτέλεσμα να έχουν κόψει την πίστωση στον ΕΟΠΠΥ. Κάτι που έχει ως συνέπεια, οι ασφαλισμένοι να πληρώνουν από την τσέπη τους τα φάρμακα περιμένοντας να πάρουν τα χρηματά μετά από δύο μήνες από τον ΕΟΠΠΥ. Χρήματα έχουν να δουν, εδώ και τρεις μήνες και οι συμβασιούχοι γιατροί, ενώ οι εργαστηριακοί γιατροί, κατήγγειλαν την σύμβαση με το ΕΟΠΠΥ από τις 9 Απριλίου, κάτι που υποχρεώνει τους πολίτες να πληρώνουν οι ίδιοι τις εξετάσεις (μικροβιολογικές, βιοχημικές). Αξίζει να σημειωθεί ότι σε πολλά κρατικά νοσοκομεία, λόγω των γνωριμιών που διαθέτουν με νοσηλευτικό προσωπικό (ομοϊδεάτες) οι ΜΚΟ, οι αλλογενείς έχουν απόλυτη προτεραιότητα έναντι των Ελλήνων πολιτών. Οι πρώτοι εισάγονται απευθείας με το κόλπο του επείγοντος περιστατικού, την ίδια ώρα που οι "ημεδαποί" περιμένουν στην ουρά, περιμένοντας να εξετασθούν. Έλληνα φορολογούμενε ξηλώσου...


Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Ο Πύρρος, η γιαγιά του και τα αλβανικά μίντια


Ο Πύρρος, η γιαγιά του και τα αλβανικά μίντια

Ολυμπιονίκης στην κορφή του επικρατείας του ΠΑΣΟΚ φωνάζουν στην Ελλάδα…

Ένας Αλβανός στο επικρατείας του ΠΑΣΟΚ διατυμπανίζουν τα μέσα στην Αλβανία.

Το θέμα όμως είναι αν ο ολυμπιονίκης Πύρρος Δήμας είναι Αλβανός ή Έλληνας; ή αν είναι το σωστό πρόσωπο στην σωστή θέση;
Σε αυτήν την χώρα εξάλλου έχουμε συνηθίσει όλα τα χρόνια να κάνουμε επιπόλαιες κινήσεις και βήματα εντυπωσιασμού. Γι αυτό και τα ψηφοδέλτια σε όλες τις εκλογικές διαδικασίες ήταν γεμάτα καλλιτέχνες αθλητές και γνωστά πρόσωπα από την σόου μπιζ .

Την εύκολη αυτήν συνταγή της βιτρίνας την χρησιμοποίησαν όλα τα κόμματα προσπαθώντας με αυτόν τον τρόπο να κερδίσουν ψηφοφόρους.  Έτσι μπήκε στη βουλή …η μοιραία… η ωραία… η δημοσιοσχετίστρια…  ο τραγουδιστής … ο ηθοποιός… ο γνωστός και αγαπημένος κάποιας  τοπικής αυτοδιοίκησης και ας μην είχε ούτε απολυτήριο δημοτικού. Φτάνει να έφερνε ψήφους. Ε όχι λοιπόν κάποια στιγμή σε αυτήν την χώρα πρέπει να σοβαρευτούμε .

Γιατί από ότι φαίνεται ούτε τώρα βάλαμε μυαλό. Τι να σηκώσει κύριοι ο Πύρρος Δήμας; Τα ασήκωτα χρέη ; Τα άδεια ταμεία; Τα σκάνδαλα και τις κομπίνες;  Τα πολιτικά ψέματα; Το ότι συνεχίζετε και κοροϊδεύετε τον ελληνικό λαό; Ο χρυσός ολυμπιονίκης είναι ένας ισχυρός συμβολισμός δεν το αρνείται κανείς αλλά εδώ που φτάσαμε πρέπει να έχουμε ένα και μόνο ισχυρό σύμβολο το οποίο πρέπει να προστατεύσουμε αυτήν την εποχή : "την ελληνική σημαία"και το λέω εννοώντας πολλά περισσότερα .

Όλους τους άλλους που βάζετε στα επικρατείας και γενικά στα ψηφοδέλτια πρέπει να είναι πρόσωπα που οφείλουν να ξέρουν την πολιτική να έχουν πολιτική παιδέια και γνώσεις για να ξέρουν να δουλέψουν και να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων. Να ξέρουν να χειριστούν τα πολύ σοβαρά θέματα που θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε από εδώ και πέρα και όχι να είναι άβουλα όντα θύματα και αυτοί στον βωμό της ψηφοθηρίας.

Εδώ πάντως θα ήθελα να σημειώσω ότι κάποτε γύρω στο 1994 είχα επισκεφθεί το πατρικό σπίτι του Πύρρου Δήμα στην Χειμάρρα στα πλαίσια  ενός αφιερώματος για την πρωτιά του στους Ολυμπιακούς αγώνες . Περπάτησα στο χωριό του και όλοι ήταν υπερήφανοι γι αυτόν τα παιδάκια οι ηλικιωμένοι.  Όταν έφτασα στο σπίτι του και γνώρισα τη γιαγιά του τότε κατάλαβα από που αντλούσε όλη αυτή την δύναμη ο Πύρρος και έφτασε εκεί που είχε φτάσει.

Η γιαγιά του  μου έλεγε ότι  «του μιλάω και του λέω Πύρρο μου είσαι πρώτος και πάντα θα είσαι πρώτος ..μην το βάζεις κάτω στη ζωή σου και να γίνεις σύμβολο γι τους Έλληνες»   Όταν μάλιστα την είχα ρωτήσει να μου πει τι λέει όταν βλέπει τον Πύρρο στην τηλεόραση εκείνη μου απάντησε: « Σηκώνομαι όρθια και φωνάζω , μπράβο Πύρρο μου …έτσι να βγαίνεις πάντα  όλο ένα …όλο ένα….».

Τώρα 18 χρόνια μετά η γιαγιά του Πύρρου μπορεί να μην ζει , προφανώς δεν θα ζει αλλά ο Πύρρος έγινε σύμβολο όπως λέει και το ΠΑΣΟΚ. Εμένα θα μου επιτρέψετε όμως να τον έχω μέσα μου μόνο ως «το σύμβολο του χρυσού Ολυμπιονίκη»...

Κρήτη: Αλβανοί έφηβοι βίασαν 39χρονη Ιταλίδα!


Μια 39χρονη Ιταλίδα έζησε τον τρόμο στα χέρια δύο ανήλικων αλλοδαπών, στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης...

Η 39χρονη γυναίκα κατήγγειλε πως προ ημερών δύο άγνωστοι άνδρες, την προσέγγισαν και, αφού την ακινητοποίησαν, την ....
οδήγησαν σε νεοαναγειρόμενη οικοδομή και τη βίασαν!

Όπως γράφει το cretalive.gr ύστερα από αξιοποίηση πληροφοριών, προέκυψε ότι δράστες του βιασμού είναι δύο...16χρονοι από την Αλβανία, οι οποίοι εντοπίσθηκαν και προσήχθησαν, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας και της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. Αγίου Νικόλαου.

Οι δράστες δεν συνελήφθησαν λόγω παρέλευσης ορίων του αυτοφώρου.

Προανάκριση ενεργείται από την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Αγίου Νικολάου.

Όποιος κακοποιεί ζώο, κακοποιεί και ανθρώπους. Επιστημονική Έρευνα


Ο Απόστολος Περιστέρης, αστυνόμος β’, κτηνίατρος και υποψήφιος διδάκτορας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας κατά τη διάρκεια ημερίδας, που πραγματοποιήθηκε στη Γ.Α.Δ.Α., τον Φεβρουάριο του 2011 έθιξε μαζί με άλλους εξειδικευμένους επιστήμονες το ευαίσθητο κοινωνικό ζήτημα της «Κακοποίησης και θανάτωσης ζώων συντροφιάς», που αποτελεί μια μεγάλη πληγή στη σύγχρονη – κατά τα άλλα – κοινωνία των Νεοελλήνων. 



Σε αυτή την ημερίδα ο κ. Περιστέρης είχε τονίσει: «Οι βίαιες πράξεις σε βάρος των ζώων έχουν αναγνωριστεί ως ενδείξεις επικίνδυνης ψυχοπάθειας, που σπάνια περιορίζεται σ’ αυτά. Οι κοινωνιολόγοι, οι νομοθέτες και τα δικαστήρια διαθέτουν αρκετά στοιχεία, που συνδέουν τις πράξεις βίας προς τα ζώα με αντίστοιχες συμπεριφορές με ανθρώπινα θύματα.

Σύμφωνα με το FBI – καθώς στις Η.Π.Α. υπάρχουν στατιστικά στοιχεία και γίνονται ανάλογες μελέτες – ιστορικό βίας προς τα ζώα έχουν οι περισσότεροι βιαστές και οι δολοφόνοι κατ’ εξακολούθηση. Οι μελέτες, οι οποίες γίνονται πάνω σε ανθρώπους, που έχουν διαπράξει φριχτά εγκλήματα σε βάρος συνανθρώπων τους, αποδεικνύουν πολύ συχνά, ότι υπάρχει ιστορικό κακοποίησης ζώων, πριν οι εγκληματίες καταλήξουν στα ανθρώπινα θύματα.

Το αμερικανικό πρότυπο διαγνωστικό και θεραπευτικό εγχειρίδιο για ψυχιατρικές και συναισθηματικές διαταραχές αναφέρει τη βία προς τα ζώα ως ένα διαγνωστικό κριτήριο για διαταραχές συμπεριφοράς».

Η κακοποίηση ζώων είναι το βήμα πριν την κακοποίηση ανθρώπων


Ο κ. Περιστέρης υποστήριξε ότι, σύμφωνα με έρευνες στον τομέα της Ψυχολογίας και της Εγκληματολογίας, «υπάρχει στενή σχέση μεταξύ των κακοποιήσεων ζώων και της οικογενειακής βίας ή άλλων εγκλημάτων. Η κακοποίηση ζώων συχνά αποτελεί δείγμα μελλοντικής πιθανής βίας προς ανθρώπους».

Ανέφερε δε ότι «σε μια μελέτη, το 71% των γυναικών, που κακοποιήθηκαν, ανέφεραν, ότι το ίδιο άτομο, που τις κακοποίησε, είχε κακοποιήσει κάποτε το κατοικίδιό τους ή απείλησε να κακοποιήσει ζώο! (Ascione, 1998). Σε άλλη μελέτη αναφέρεται, ότι το 88% όσων κακοποιούν παιδιά, είχε επίσης κακοποιήσει ζώα στο σπίτι του. Σε έρευνα του Johns Hopkins University από το 1994 ως το 2000, σε 11 πόλεις των Η.Π.Α., η κακοποίηση ζώων ήταν ένας από τους τέσσερις σημαντικότερους δείκτες που φανέρωναν πιθανούς μελλοντικούς κακοποιούς!

Το 70% όσων είχαν κακοποιήσει ζώο βρέθηκε να έχει κάνει κι άλλα εγκλήματα, ενώ το 44% είχε πειράξει ανθρώπους (Arluke, A. & Luke, C. 1997). Το 61,5% από αυτούς που είχαν κακοποιήσει ζώο είχε επιτεθεί σε ανθρώπους (Clarke, J. P. 2002). Το 63,3% των κρατουμένων λόγω καταδίκης για βίαια εγκλήματα έχει παραδεχτεί πως έχει κακοποιήσει ζώα – εκτός από αυτούς που δεν το παραδέχονται (Schiff Louw Ascione, 1999)».


3 μικροί τύραννοι βασανίζουν γάτα σε πισίνα ξενοδοχείου


Στην πισίνα ενός ξενοδοχείου στο νησί της Αμοργού μια παρέα τριών αγοριών ηλικίας περίπου 8 έως 10 ετών κακοποίησαν μια γάτα, που έτυχε να πέσει στα χέρια τους. Το βίντεο έχει ξεσηκώσει εδώ και μερικές ημέρες τη φιλοζωική κοινότητα και όχι άδικα.

Τα τρία αγόρια, που είναι Ελληνόπουλα - το ένα εκ των οποίων λέγεται Βαγγέλης - έπιασαν το ζώο με μια πετσέτα, το πέταξαν στην πισίνα και στη συνέχεια ο ένας εκ των πιτσιρικάδων το κλωτσούσε ξανά και ξανά κάθε φορά, που αυτό προσπαθούσε, να βγει από το νερό.

Κατά τη διάρκεια του βίντεο ακούγεται και το όνομα Γιάννης Γαβαλάς. Έτσι συστήνει στην κάμερα ο νεαρός, που περιγράφει το μαρτύριο του ζώου, τον άνδρα, ο οποίος τυχαία περνάει κοντά από το σημείο, όπου κακοποιούσαν τη γάτα.

Τα γέλια αυτών των τριών πιτσιρικάδων και η ικανοποίηση, που νιώθουν από τις πράξεις τους, αλλά και η μανία και η εφευρετικότητα τους, φαίνονται και αποτυπώνονται ξεκάθαρα στο βίντεο, που ανέβασαν οι ίδιοι στο διαδίκτυο.

Ο δεύτερος της παρέας, που τράβηξε το δεκάλεπτο βίντεο, το οποίο ανέβηκε στο ΥouΤube, περιγράφει τη διαδικασία, αφού οι άλλοι δύο προσπαθούν με απόχη, ξύλα, πέτρες, θηλιές να πιάσουν ξανά το ζώο, για να το ξαναβασανίσουν. Ο μικρός, που περιγράφει, αναφέρεται διαρκώς στο ακροατήριο του λέγοντας «Κυρίες και κύριοι θα δείτε…».

Έγινε καταγγελία στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος

Οι τρεις μικροί τύραννοι αυτά τα δέκα μαρτυρικά λεπτά, που πέρασε η γάτα στα χέρια τους, ψάχνουν τρόπους για την ξαναεγκλωβίσουν, ώστε να προβάλλουν στη συνέχεια τα ανδραγαθήματα τους. Όμως το ζώο, που είναι πια πολύ φοβισμένο παραμένει ακίνητο, αν και παλεύουν να το πιάσουν με μια απόχη και το σπρώχνουν με ξύλα, για να μετακινηθεί.

Κάποια στιγμή κάποιος άνδρας περνάει από το σημείο, που βρίσκονται οι μικροί τύραννοι, και έτσι σταματούν τη δράση τους. Τι συνέβη στη συνέχεια δεν είμαστε σε θέση, να γνωρίζουμε. Αναρωτιόμαστε όμως ποιοι γονείς μεγάλωσαν αυτά τα παιδιά; Αν κακοποιείς ζώα σε αυτή την ηλικία και χαίρεσαι με τις πράξεις σου… τι θα είσαι ικανός, να κάνεις αργότερα, όταν καταλάβεις τη δύναμη σου;

Το βίντεο έχει κατέβει από το YouTube και έχει ήδη ενημερωθεί η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Αλλά μπορείτε να το κατεβάσετε και να το δείτε εδώ. Ο φιλοζωικός σύλλογος του νησιού «ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΑΜΟΡΓΟΥ» έχει κάνει και σχετική καταγγελία και η υπόθεση έχει πάει στον εισαγγελέα. Όπως μάθαμε έχει γίνει γνωστό σε ποιο ξενοδοχείο διαδραμίστηκε η κακοποίηση του ζώου και ποια είναι αυτά τα παιδιά.

Τι απαγορεύει ο νεός νόμος

Στο άρθρο 16 του νόμου 4039/2012 τονίζεται: «Απαγορεύεται, εξαιρουμένων των περιπτώσεων κινηματογραφικών ταινιών και γενικότερα οπτικοακουστικού υλικού εκπαιδευτικού προσανατολισμού, η πώληση, εμπορία και παρουσίαση – διακίνηση μέσω διαδικτύου οποιουδήποτε οπτικοακουστικού υλικού, όπως βίντεο ή άλλου είδους κινηματογραφικού ή φωτογραφικού υλικού στα οποία απεικονίζεται οποιαδήποτε πράξη βίας εναντίον ζώου, καθώς και σεξουαλική συνεύρεση μεταξύ ζώων ή μεταξύ ζώου και ανθρώπου με σκοπό το κέρδος ή τη σεξουαλική ικανοποίηση ατόμων που παρακολουθούν ή συμμετέχουν σε αυτά. Στην ανωτέρω απαγόρευση συμπεριλαμβάνεται και η περίπτωση της μονομαχίας μεταξύ ζώων».

Τα παιδιά είναι ανήλικα, όμως τους γονείς τους θα βαρύνει η κατηγορία για αμέλεια εποπτείας τους!

Πενήντα αστυνομικοί της ΔΙΑΣ για να πιάσουν έναν Αλγερινό κακοποιό..Τελικά τον έχασαν και τον συνέλαβε η ομάδα ΖΗΤΑ


Αλγερινός κακοποιός επιτέθηκε σε ανυποψίαστο πολίτη και με την χρήση απίστευτης βίας,απέσπασε την τσάντα του θύματος.
Κάτοικοι και καταστηματάρχες της περιοχής έτρεψαν να προσφέρουν βοήθεια στο θύμα που ήταν σε άσχημη κατάσταση πεσμένος στο πεζοδρόμιο,αλλά ταυτόχρονα ειδοποίησαν και την αστυνομία...
Πενήντα σταθμοί της ΔΙΑΣ έσπευσαν στο σημείο αλλά....
αν και στην αρχή κατάφεραν να εντοπίσουν και να καταδιώξουν τον κακοποιό...τελικά τον έχασαν...Ο Αλγερινός κατευθύνθηκε προς την οδό Πανεπιστημίου νομίζοντας πως η αστυνομία τελικά θα έχανε τα ίχνη του μέσα στο πλήθος της πολυσύχναστης οδού.
Όμως μοτοσικλετιστές της ομάδας Ζ που είχαν την περιγραφή του Αλγερινού τον εντόπισαν στη συμβολή των οδών Πανεπιστημίου και Πατησίων και κατάφεραν να τον συλλάβουν.. Πάνω του είχε και το πειστήριο του εγκλήματος -κρατούσε στα χέρια του την τσάντα του θύματος.

Νέες συλλήψεις λαθρομεταναστών σε σπίτια στην Αθήνα

Άλλοι 33 αλλοδαποί συνελήφθησαν και προσήχθησαν στη Διεύθυνση Αλλοδαπών, μετά από ελέγχους των αρχών σε διαμερίσματα της Αθήνας όπου διαμένουν υπεράριθμοι αλλοδαποί.

Οι έλεγχοι πραγματοποιήθηκαν: Σε ισόγειο διαμέρισμα 30 τ.μ., της οδού Σκαλιστήρη, όπου βρέθηκαν 13 μετανάστες. Η έρευνα στο διαμέρισμα αυτό πραγματοποιήθηκε ύστερα από καταγγελία της....
ίδιας της ιδιοκτήτριας. Σε ημιυπόγειο διαμέρισμα, εμβαδού 10 τ.μ., της οδού Κασσαβέτη, όπου βρέθηκαν τέσσερις μετανάστες και ένας Έλληνας, ο οποίος συνελήφθη για κατοχή ναρκωτικών. Σε ημιυπόγειο διαμέρισμα, εμβαδού 10 τ.μ., της οδού Πάτμου, όπου βρέθηκαν τέσσερις μετανάστες. Σε διαμέρισμα πρώτου ορόφου, εμβαδού 60 τ.μ., της ίδιας πολυκατοικίας της οδού Πάτμου, όπου βρέθηκαν 12 μετανάστες.
Οι 33 μετανάστες εξετάστηκαν από τους γιατρούς του ΚΕΛΠΝΟ και κρατούνται για επιστροφή στη χώρα τους, ενώ γίνεται έρευνα για να βρεθούν τα στοιχεία των ατόμων που νοίκιαζαν παράνομα το σπίτι. 

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Συνελήφθη "δουλέμπορος"


Για παράνομη μεταφορά 50 παράνομων μεταναστών συνελήφθη στο λιμάνι της Κορίνθου, 48χρονος οδηγός φορτηγού ψυγείου.
Άνδρες του Λιμεναρχείου της πόλης εντόπισαν στο φορτηγό του 48χρονου, μέσα σε ειδικά διαμορφωμένη κρύπτη, πενήντα αλλοδαπούς χωρίς τα νόμιμα ταξιδιωτικά έγγραφα, με σκοπό την παράνομη έξοδό τους από τη χώρα.
Μαζί με τον 48χρονο οδηγό του φορτηγού, το οποίο κατασχέθηκε, συνελήφθησαν και οι 50  αλλοδαποί.

Συμπλοκή ανένταχτων αριστερών και χρυσαυγιτών στη Λιβαδειά.(φωτογραφίες)


Ανένταχτοι αριστεροί και οπαδοί της Χρυσής Αυγής συνεπλάκησαν στην κεντρική πλατεία της Λιβαδειάς. Οι χρυσαυγίτες ανέβαιναν παραταγμένοι προς το κέντρο της πόλης μοιράζοντας προεκλογικό υλικό και φωνάζοντας συνθήματα.
Οι ομάδα των ανένταχτων αριστερών βρέθηκε στο πάνω μέρος της πλατείας. Οι δύο πλευρές λογομάχησαν και ακολούθησε συμπλοκή με σιδερολοστούς και καδρόνια, ευτυχώς χωρίς να υπάρξει τραυματισμός. Στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της ομάδας ΔΙΑΣ όπου προχώρησαν μόνο στις απαραίτητες συστάσεις, παίρνοντας μαζί τους και τα «όπλα» της συμπλοκής. Οι αστυνομικοί προχώρησαν σε προσαγωγές ατόμων και από τις δύο πλευρές.

alt
alt
alt
alt
alt

Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

ΚΥΠΡΟΣ: Οι σημαίες ακόμα «κυματίζουν» στο ύψωμα «ΟΧΙ»...

Ύστερα από 38 από την τουρκική εισβολή
Λευκωσία: 
«Κοκαλάκι προς κοκαλάκι», αναζητεί η ΔΕΑ λείψανα Ελληνοκυπρίων αγνοουμένων στην περιοχή της Άσπρης Μούττης όπου έδρασαν καταδρομείς, αξιωματικοί και άνδρες του 361 Τάγματος Πεζικού. Τα πολυβολεία έπεσαν....

στα χέρια των Τούρκων και όσοι... 
επέζησαν οπισθοχώρησαν. Η επιστροφή παλαιών πολεμιστών στην περιοχή προκαλεί συγκίνηση, όπως αναφέρει στον «Φ» πρώην εθνοφρουρός.

Έμειναν μόνο τα συνθήματα στους τοίχους ενός θαλάμου: «Του αντρειωμένου ο θάνατος, θάνατος δεν λογιέται».

Και οι ελληνικές σημαίες να «κυματίζουν» ακόμη, σχεδόν 38 χρόνια από την τουρκική εισβολή. Στο ύψωμα «ΟΧΙ», όπου τις συνάντησαν ξανά παλαιοί πολεμιστές.
 

Κυριακή 22 Απριλίου 2012

Ιερόσυλοι στη Θεσσαλονίκη


Τμήμα του λειψάνου του Αγίου Γεωργίου, καθώς και ένα Ιερό Ευαγγέλιο και έναν σταυρό, έκλεψαν από τον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου (Ροτόντα), στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, δύο νεαροί, με σκοπό κατά τα φαινόμενα να πουλήσουν την πολύτιμη λειψανοθήκη, εντός του οποίου φυλασσόταν το λείψανο και τα άλλα δύο, πιθανώς επίχρυσα ή χρυσά αντικείμενα!
Οι 20χρονοι ομογενείς συνελήφθησαν χθες από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Λευκού Πύργου, ο μεν πρώτος στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ο δε δεύτερος σε περιοχή των Σερρών, ενώ σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος τους για «εγκληματική οργάνωση» και «διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπών».
Αναλυτικότερα, όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, οι δύο συλληφθέντες εισήλθαν πριν από λίγες ημέρες στον ναό, αφαίρεσαν τα τρία αντικείμενα (το λείψανο μαζί με τη λειψανοθήκη που το περιείχε, το Ευαγγέλιο και τον σταυρό) και στη συνέχεια τα πούλησαν -πλην του ιερού λειψάνου. Αυτό, μαζί με το μεταλλικό κούμπωμα της αφαιρεθείσας λειψανοθήκης, βρέθηκαν στην κατοχή του ενός 20χρονου και κατασχέθηκαν.
Όπως δήλωσαν στο ΑΜΠΕ στελέχη της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης, αν και η πρώτη ύλη από την οποία είναι κατασκευασμένα τα αντικείμενα δεν έχει διευκρινιστεί, ωστόσο οι δύο νεαροί πιθανότατα τα αφαίρεσαν για το υλικό κατασκευής και τον πιθανώς πολύτιμο διάκοσμό τους.
Το Ευαγγέλιο είναι χρυσαφί και διακοσμημένο με σμάλτο μπλε αποχρώσεων, ενώ χρυσαφί χρώμα έχει και ο σταυρός. Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης.

Σάββατο 14 Απριλίου 2012

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ 1871-1910



Ὁ Περικλῆς Γιαννόπουλος γεννήθηκε στὴν Πάτρα τὸ 1871 καὶ ἐτέλεσε τὴν ἡρωική του ἔξοδο ἀπὸ τὴν ζωὴ στὴν θάλασσα τοῦ Σκαραμαγκᾶ τὴν Μεγάλη Πέμπτη, 8 Ἀπριλίου 1910. Ὑπῆρξε ἑλληνολάτρης διανοητής, λογοτέχνης, μεταφραστὴς και δοκιμιογράφος, αἰσθητικὸς καὶ φυσιολάτρης, ρομαντικὸς ὁραματιστής, μαχητικός καὶ διαπρήσιος κήρυκας τῆς ἀναγεννήσεως τοῦ Ἑλληνισμοῦ μέσῳ τῆς ἀναζητήσεως καὶ ἀναδείξεως τῆς γνήσιας ἑλληνικότητος, ὅπως αὐτὴ πηγάζει ἀπὸ τὴν Ἑλληνική Φύση καὶ ἐκφράζεται διαχρονικῶς στὴν λαϊκὴ παράδοση καὶ Ἱστορία...
Δριμὺς κατήγορος τῆς ξενομανίας καὶ τοῦ συμπλέγματος μειονεξίας ἔναντι τῆς Δύσεως, τῆς δουλοπρέπειας καὶ τῆς διαφθορᾶς, ὅπου αὐτὲς ἐκδηλώνονται, ἀπὸ τὶς τέχνες ἔως τὴν πολιτική. Πατέρας καὶ κορυφαία μορφὴ τοῦ πνευματικοῦ κινήματος τοῦ ἑλληνοκεντρισμοῦ στὸν 20ὸ αἰώνα, στὶς τέχνες, τὴν αισθητική, τὴν φιλοσοφία, τὴν πολιτική.
Χαρακτηρίστηκε πατέρας τοῦ πνευματικοῦ κινήματος τοῦ ἑλληνοκεντρισμοῦ καὶ τοῦ ἑλληνικοῦ ἐθνικισμοῦ,«προφήτης τοῦ Ἑλληνισμοῦ»«ὁ ἐξοχώτερος τῶν νέων Ἑλλήνων»«ὁ μεγαλείτερος, ὁ εὐγλωττότερος καὶ ὁ φωτεινότερος ἀπόστολος τοῦ κατὰ φύσιν ἑλληνικοῦ ζῆν»«ἅγιος τῆς ἑλληνικῆς νεολαίας»«ἀηδόνι τῆς ἑλληνικῆς γῆς»«μάγος τῆς ἑλληνικῆς γλώσσας», ἢ ἀκόμη, ἁπλὰ καὶ πάνω ἀπ᾿ ὅλα, «ὁ Ἕλλην». Καὶ ἀκόμη, αἰσθητικὸς τῆς ἑλληνικότητος, σουρεαλιστὴς πρὶν τὸν σουρεαλισμό, οἰκολόγος πρὶν τὸ οἰκολογικὸ κίνημα, ἀρχαιολάτρης ἀλλὰ καὶ Ὀρθόδοξος καὶ Βυζαντινὸς μαζί, «ξανθός ἱππότης», μποέμ, χίππης καὶ δανδὴς μαζί, ρομαντικός, ἰδιόρρυθμος, δριμὺς κατήγορος τῆς κοινωνίας τῆς ἐποχῆς του.
Ἐνέπνευσε καὶ ἐπηρέασε, ἄμεσα καὶ ἔμμεσα, συχνὰ ἀποφασιστικά, διανοητές, ποιητὲς καὶ καλλιτέχνες, πολιτικούς. Ὁ Ἴων Δραγούμης ἔγραψε γιὰ τὸν Γιαννόπουλο: «...μοῦ φάνηκε σὰν τὸν βοριὰ τὸν παγωμένο ποὺ μανιασμένος σαρώνει τοὺς βρώμιους ἀπὸ μικρόβια ἀέρηδες καὶ ἀπὸ κάθε βρώμα ἢ σκουπίδι καθαρίζει τὸν κόσμο... Σ᾿ αυτοῦ τὸν ρυθμὸ τὴ ζωή μου τονίζω.» Ποιητὲς καὶ καλλιτέχνες τὸν ὕμνησαν (Κωστῆς Παλαμᾶς («ὁ Ἀντίνοος ἔφηβος, ὁ πιὸ λαμπρὸς ποὺ ζοῦσε»), Ἄγγελος Σικελιανός («Κι ἔφερε ἡ φήμη ... μοναχὸ κριτὴ τὸν Ἥλιο»), Μιλτιάδης Μαλακάσης («σ᾿ εὐλάβεια μνήμης, ὦ Ἀπολλώνιε ζῆσε, Νέος μαζὶ κι Ἀρχαῖος»), Μυρτιώτισσα («Εὐγενικέ μας φίλε...»)) καὶ ἐμπνεύστηκαν ἀπὸ αὐτόν (Γιῶργος Σεφέρης, Ὀδυσσέας Ἐλύτης καὶ ὁλόκληρη ἡ Γενιὰ τοῦ ᾿30, Δημήτρης Πικιώνης, Ἄρης Κωνσταντινίδης, Γιάννης Τσαρούχης, Κώστας Φέρρης, Λίνος Καρζής, Κ. καὶ Γ. Κατσίμπαλης, Ἀγγελικὴ Χατζημιχάλη κ.ἄ.)

«Δὲν ξέρω ἂν λέει σωστὰ πράματα ἢ στραβὰ τὸ βιβλίο του, μὰ ὅταν τὸ διάβαζα ἦταν σὰν ἄνεμος νὰ φυσομανοῦσε μέσα μου τρομαχτικὰ καὶ νὰ συντάραζε τὸν ἑλληνισμό μου ὅλον καὶ νὰ μὲ λευθέρονε, κι ἀφοῦ τὸ διάβασα μοῦ φάνηκε σὰν τὸν βορριᾶ τὸν παγωμένο ποὺ μανιασμένος σαρόνει τοὺς βρώμιους ἀπὸ μικρόβια ἀέρηδες καὶ ἀπὸ κάθε βρώμα καὶ σκουπίδι καθαρίζει τὸν κόσμο. [...] σ᾿ αὐτοῦ τὸ ρυθμὸ τὴ ζωή μου τονίζω.» (Ἴων Δραγούμης)

«ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΕΝΙΟ ΠΑΙΔΙ, ΤΡΕΧΟΝ ΣΤΩΝ ΓΛΥΚΩΝ ΒΟΥΝΩΝ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΤΑ ΑΔΩΝΙΑ ΦΩΤΑ, ΕΙΔΕ, ΣΤΩΝ ΚΑΤΑΛΑΜΠΡΩΝ ΜΕΣΗΜΕΡΙΩΝ ΤΑ ΚΑΤΑΓΑΛΑΝΑ ΟΥΡΑΝΙΑ, ΝΑ ΠΕΡΝΑ, ΤΟ ΟΛΟΛΕΥΚΟΝ ΑΤΙ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕΩΣ ΜΕ ΤΑ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΑ ΚΑΤΑΣΠΡΑ ΠΤΕΡΑ. ΚΑΙ ΕΤΟΛΜΗΣΕ, ΕΧΥΘΗ, ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΣΤΗ ΡΙΖΑ ΤΩΝ ΠΤΕΡΩΝ ΤΟΥ, ΤΑ ΚΡΑΤΗΣΕ ΛΕΥΚΟΦΛΟΓΑ ΟΡΘΑ. ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΛΟΓΟΝ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΠΑΤΗΣΑΝ ΣΤΗ ΓΗ. ΠΙΣΩ ΤΩΝ ΤΑ ΓΥΝΑΙΚΑΛΟΓΑ ΤΩΝ ΧΙΜΑΙΡΩΝ ΣΑΣ ΟΛΑ, ΧΑΡΜΟΣΥΝΑ ΧΡΕΜΕΤΙΖΟΝΤΑ ΧΤΥΠΟΥΝ ΤΟ ΠΑΝΕΥΜΟΡΦΟΝ ΧΩΜΑ. ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΝΕΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΗΣ, ΜΕ ΚΛΩΝΟΥΣ ΕΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΗ ΔΑΦΝΩΝ ΣΤΡΩΣΕΤΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟΝ, ΝΤΥΣΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΛΙΣΕΤΕ -ΒΑΣΙΛΙΚΑ ΣΑΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΙΣΤΕ ΩΡΑΙΑ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΕΙΔΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΦΩΣ. ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΤΑΝΥΜΑ ΤΩΝ ΠΤΕΡΩΝ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΜΗΤΕΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΦΩΣ, ΤΟ ΑΕΡΕΝΙΟ ΠΑΙΔΙ ΚΤΥΠΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΤΕΡΟ ΤΟΥ, ΘΑ ΠΕΣΗ ΝΕΚΡΟ ΗΔΟΝΙΚΑ, ΜΕ ΒΡΕΜΜΕΝΑ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΙ ΤΗΣ ΗΔΟΝΗΣ.»
Τέσσερα καίρια σημεῖα: Ἡ φιλοπατρία του, ἡ φυσιολατρία του, τὸ σύστημά του, οἱ ἐπισημάνσεις του
α) Ὁ Περικλῆς Γιαννόπουλος εἶναι ὁ φλογερότερος, ὁ γνησιότερος καὶ πιὸ πηγαῖος ἑλληνολάτρης.Πραγματικὸς προφήτης τοῦ Ἑλληνισμοῦ, ὁραματιστὴς καὶ πρωτεργάτης τοῦ πνευματικοῦ κινήματος τοῦ ἑλληνοκεντρισμοῦ καὶ τοῦ ἑλληνικοῦ ἐθνικισμοῦ. Ἀλλὰ καὶ ὡς προσωπικότης συνεδύαζε τὰ πάντα· κάλλος ὑπέροχο, ἀνδρισμό, εὐγένεια, γοητεία. Νοῦς ὑγιὴς ἐν σώματι ὑγιῇ. Καὶ ὁ λόγος του σπαθί. Κάθε φράσι του μᾶς συνεπαίρνει, μᾶς ἀναζωογονεῖ.
β) Ἡ ἑλληνολατρία του, ἡ φλογερὴ αὐτὴ ἑλληνολατρία, δὲν εἶναι ἰδεολόγημα οὔτε καυχησιολογία. Εἶναι γνήσια, φυσική, ὑλική -φυσικὸν ἄνθος τῆς Ἑλληνικῆς γῆς, κατὰ τὴν ἔκφρασί του. Πηγάζει ἀπὸ τὰ πράγματα, ἀπὸ τὴν ἴδια τὴν Φύσι. Μὲ ἐπίπονη, συστηματικὴ μελέτη, ἀλλὰ καὶ θαυμαστὴ εὐαισθησία, καλαισθησία καὶ ὀξύνεια, ἀνάγει τὰ πάντα στὸ ἁπλὸ χορταράκι καὶ πετραδάκι τῆς Ἑλληνικῆς Γῆς! Τὸ κατὰ φύσιν ἑλληνικὴν ζῆν εἶναι ὁ κεντρικός του ἄξων. Ἡ Φύσις μητέρα καὶ ὁδηγός. Ὁ αἰσθητικός, ὁ φυσιολάτρης, ὁ ἰδεολόγος, ὁ πολιτικὸς Γιαννόπουλος, ταυτίζονται.
γ) Ἀλλὰ δὲν εἶναι ἁπλῶς φλογερὸς πατριώτης καὶ ἐκστατικός, ὀνειρικὸς ἑλληνολάτρης. Οὔτε μόνον λάτρης τοῦ κάλλους, καλλιτέχνης, αἰσθητικός. Εἶναι, τρόπόν τινα, ἀρχιτέκτων, μαθηματικός. Τὸ οἰκοδόμημά του, χαρακτηρίζεται ἀπὸ λογικὴ συνέπεια, πληρότητα καὶ συνεκτικότητα θαυμαστή. Διπλὰ θαυμαστή· αὐτὸς ὁ παθιασμένος, ὀνειροπόλος, ὡραῖος τρελός, κάτω ἀπὸ τὸ «παραλήρημά» του κρύβει λογικὸ οἰκοδόμημα στερεότατο, παρατηρεῖ εὐστοχώτατα ὁ Γρηγόριος Ξενόπουλος («Ἕνα σύστημα»). Ἀπὸ τὸ ἁπλὸ πετραδάκι, τὸ χορταράκι, τὴν ἑλληνικὴ γραμμὴ καὶ τὸ χρῶμα, ξεκινᾷ καὶ ἀποδεικνύει -μποροῦμε νὰ μιλοῦμε γιὰ ἀπόδειξι- πῶς θὰ ἔπρεπε νὰ εἶναι φυσιολογικὰ ἡ ζωγραφικὴ (ἀπὸ τὴν τέχνη, ὡς λάτρης τοῦ κάλλους ξεκινᾷ)· ἡ μουσική, ἡ φιλολογία, ἡ ποίησις, τὸ θέατρο· ἡ ἀρχιτεκτονική, ἡ ἔνδυσις, ἡ τροφή, ὁ ἔρως. Πῶς θὰ ἔπρεπε φυσιολογικὰ νὰ εἶναι καὶ πῶς στρεβλά, λόγῳ τῆς ξενοκρατίας, εἶναι. Ἡ θρησκεία, ἡ κοινωνία, ἡ πολιτεία. Καὶ ὄχι ἁπλῶς ὁραματίζεται, ἀλλὰ οἰκοδομεῖ τὴν Ἑλληνικὴ Ἀναγέννησι. Γράφει ὁ Ξενόπουλος:
«Τέτοια γενικὴν ἀντίληψη, τέτοιο σύνολο δὲν παρουσίασε ἀκόμα κανείς μας. Κανένας [μέχρι τὸν Γιαννόπουλο], στοχάζουμαι, δὲν εἶπε καὶ δὲν ἀπόδειξε πὼς γιὰ νἀποκτήσουμε λόγου χάρη ἀξιόμαχο στρατὸ καὶ στόλο, πρέπει πρῶτα νὰ κτίσουμε σπίτι ἑλληνικό, ἢ πὼς γιὰ νὰ ἔχουμε ᾿ςτὴν πόλη καλὴ συγκοινωνία καὶ στὸ ἐξωτερικὸ καλοὺς διπλωμάτες, πρέπει νὰ ζωγραφίζουμε μὲ χρώματα ἑλληνικά.»
δ) Ὄχι μόνον τὸ λογικό του οἰκοδόμημα γενικῶς, ἀλλὰ καὶ οἱ ἐπὶ μέρους ἐπισημάνσεις του εἶναι καίριες, ἐπίκαιρες, εὔστοχες. Κατέχει τὴν ἀρετὴ τῆς διακρίσεως. Ἀπὸ ἔνστικτο θαρρεῖς, μᾶς ὁδηγεῖ πάντοτε στὸν σωστὸ δρόμο. Σὲ ζητήματα καίρια καὶ ἀμφιλεγόμενα -τότε, καὶ ἀκόμη περισσότερο σήμερα. Ἐνδεικτικῶς:
Γιὰ τὴν Ἑλληνικὴ Φυλή, Ἱστορία καὶ Πολιτισμό:
Χαρακτηρίζει τὸν Ἕλληνα ἄνθρωπο ὡς τὸν τελειότερο καρπὸ τῆς Φύσεως: «Γῆ ὡραιοτάτη καὶ Θειοτάτη, Γῆ τελεία ΑΦΡΟΔΙΤΗ, ἡ Μητέρα Ἑλληνικὴ Γῆ, ἀνέδωσε καρπὸν ὅμοιον. Ὁμοίως Ὡραῖον καὶ ὁμοίως Θεῖον. Ζῷον Ἑλληνικόν, τὸν Ἕλληνα: ΕΜΑΣ.»
Τονίζει ὅμως: «Περιττὸν νὰ φουσκώνετε δι᾿ αὐτά. Οἱ Ἕλληνες κάθε ἐποχῆς δὲν εἶσθε τίποτα. Ἡ Ἑλληνικὴ Γῆ εἶνε τὸ Πᾶν.»
Κατακεραυνώνει τοὺς δυτικούς: «Δὲν θὰ κρίνετε Σεῖς οἱ Φράγκοι -τὰ χθεσινὰ Ἀγριογούρουνα- Ἐμᾶς, ἀλλ᾿ Ἐμεῖς θὰ κρίνωμε Σᾶς καὶ τὸν Πολιτισμόν σας.»
Αὐτὰ ὅλα, ὅμως, δὲν εἶναι λόγος κομπασμοῦ γιὰ τοὺς Ἕλληνες -κάθε ἄλλο: «Οἱ Φράγκοι δὲν πρέπει νὰ νομίζουν, ὅτι δὲν βαραίνει καὶ γονατίζει κι᾿ ἐμᾶς ὅλη αὐτὴ ἡ Ἀσήκωτη ΔΟΞΑ, καὶ δὲν μᾶς καίει τὸ κεφάλι τὸ Πύρινο Στέμμα ποὺ λέγεται: ΕΛΛΗΝ. [...] Καὶ ἐπειδὴ τὸ ΓΕΓΟΝΟΣ εἶνε αὐτό, ἔχετε βαρύτατα, ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ νὰ ἐκτελέσετε. Χωρὶς νὰ τὰ ἐκτελεῖτε δὲν ἔχετε κανένα δικαίωμα νὰ φέρετε τὸ ὄνομα ΕΛΛΗΝ.»
Ἡ δὲ ἱστορικὴ ἀποστολὴ τοῦ Ἕλληνος ἦταν καὶ εἶναι ὁ «ἐξανθρωπισμὸς τῆς οἰκουμένης». («Ἔκκλησις πρὸς τὸ Πανελλήνιον Κοινόν», 1907)
Γιὰ τὴν Ἑλληνικὴ Γλῶσσα:
Σὲ ἐποχὴ ὀξείας (καὶ αἱματηρῆς κάποτε) διαμάχης γιὰ τὸ γλωσσικό, κατακεραυνώνει τόσο τὸν ἀρχαϊστικὸ σχολαστικισμὸ ὅσο και τὸν δημοτικισμό, ἐπιλέγοντας συνετὰ τὴν μέση ὁδό. Ἡ ἑλληνικὴ γλῶσσα εἶναι μία καὶ ἑνιαία· ἀρχαία καὶ δημοτική, κοινὴ κληρονομιά μας:
«Μιστριώτης Ψυχάρης, μὲ τὴν μίαν ὄψιν, ἀπολίθωμα Βλακοδιδασκαλικοῦ Μπαμπούλα, μὲ τὴν ἄλλην, ἀποκρυστάλλωμα μειδιάματος Αὐταρέσκου Βλακοκατεργάρη. [...] ἕνας δῆθεν Νέος Ἑλληνισμός [ὁ δημοτικισμός] [...], σημαιοφορούμενος ἀπὸ τὸ Ἀρχικατεργαρικότατον Ἐπιστημονικὸν φῶς -ΚΥΝΑΙΔΙΚΟΤΑΤΟΝ ΨΕΥΔΟΣ- [...]φανταστικὸς Νεοελληνισμὸς Μισελληνικώτατος, θέλων νὰ σπάσῃ τὴν Ἑνότητα τῆς Ἱστορίας, τὴν Ἑνότητα τῆς Γλώσσης, τὴν Ἑνότητα τῆς Θρησκείας, [...]» («Νέον Πνεῦμα», 1906)
Γιὰ τὴν Ἑλληνικὴ Θρησκεία:
Ὁ Γιαννόπουλος, αὐτὸς ὁ ἀρχαιολάτρης, μὲ τὴν πιὸ ἁγνή, πηγαία καὶ πλήρη ἔννοια τοῦ ὅρου (καὶ θρησκευτικὴ μαζί)...
«Ὡραῖοι Θεοί, οἱ Πρῶτοι Θεοὶ τῆς Φυλῆς, ζοῦν μαζὺ μὲ τὴν ὁλοζώντανη Ἑλλ. Ψυχὴ στὸν κάμπο, στὸ βουνό, στὸ νερό.» («Ἔκκλησις πρὸς τὸ Πανελλήνιον Κοινόν», 1907)
...αὐτὸς ὁ ἀρχαιολάτρης λοιπόν (καὶ μᾶλλον ὄχι χριστιανός), ὑμνεῖ τὴν Ἑλληνικὴ Ὀρθοδοξία (ψέγοντας συγχρόνως, χωρὶς νὰ χαρίζεται, τὶς ὅποιες στρεβλώσεις της) καὶ τὴν Ἑλληνικὴ αὐτοκρατορία τῆς Ρωμανίας («Ἔκκλησις πρὸς τὸ Πανελλήνιον Κοινόν», 1907) -πόσο ἐπίκαιρος σήμερα, ποὺ ἡ ἀρχαιολατρία διαστρεβλώνεται ἀπὸ ἡμιμαθεῖς ὡς ἀντιχριστιανισμὸς καὶ σχιζοφρενικὸς ἀκρωτηριασμὸς τῆς μισῆς Ἱστορίας καὶ κληρονομιᾶς μας!
«Ἡ μεγαλητέρα ἀξία τοῦ Χριστιανισμοῦ δι᾿ Ἐμᾶς εἶνε, ὅτι μᾶς ἀποδεικνύει τὸν Εἰδωλολατρισμὸν καὶ τὴν Γνησιότητά μας, ὑπὸ ὅλα τὰ φορέματα.»
«Ἐὰν ἡ ὑφ᾿ ἡμῶν κατάκτησις καὶ ὑποδούλωσις ἡ Πνευματικὴ καὶ ἡ ἀπορρόφησις τέλος τῆς Κοσμοκρατείρας Ρώμης καὶ ἡ Δημιουργία μιᾶς Θρησκείας καὶ ἐπιβολή, ἕως τὴν ὥραν αὐτὴν παμβασιλευούσης, δύναται νὰ θεωρηθῇ κατάπτωσις, τότε... Ἀλληλούϊα. [...] Τὸ Ἑλληνικὸν ΤΟΛΜΗΜΑ τῆς δημιουργίας Θρησκείας, ἥτις νὰ περιλάβῃ ὅλους τοὺς Λαοὺς καὶ πάντας ἀνθρώπους ὡς ἀδελφούς, νὰ δημιουργήσῃ Κράτος Θρησκευτικόν, τὸ ὁποῖον ὑπὸ τὸ φόρεμα τῆς Θρησκείας νὰ διαδώσῃ παντοῦ τὸ Ἑλλ. ΦΩΣ, εἶνε ἡ εὐγενεστέρα Πραγματικὴ Ἐνσάρκωσις τοῦ τολμηροτέρου ΙΔΑΝΙΚΟΥ, χιλιάκις ἀνωτέρου τοῦ ἐγωϊστικοτάτου Παρθενῶνος. Ἡ Κινήσασα ἐξ Ἀθηνῶν Ἑλλ. Ἰδέα, πολεμήσασα ἐν Ἀλεξανδρείᾳ καὶ Ρώμῃ καὶ νικήσασα, Παρθενώνεται εἰς τὴν ΣΟΦΙΑΝ τοῦ Βοσπόρου, ἀπίστευτος πραγμάτωσις Πλατωνικοῦ καὶ Παρθενωνείου ΟΝΕΙΡΟΥ.»
Μάλιστα: «Ἐγὼ Παπᾶ μου Σοῦ λέω: Εἶμαι ἐντελῶς Ἕλλην καὶ ὁλότελα Χριστιανός.» Ἡ δὲ ἑλληνικότης τῆς Ὀρθοδοξίας εἶναι ἀνάγκη σήμερα νὰ ἀναδειχθῇ: «Κοντὸς Ψαλμὸς Ἀλληλούϊα: Πᾶς Παπᾶς αἰσθανόμενος ὅτι εἶνε Πρῶτα Χριστιανὸς καὶ Δεύτερα Ἕλλην ΞΟΥΡΑΦΙΣΘΗΤΩ.»
Καὶ στὴν «σύγχρονο ζωγραφική» (1902), γράφει -πόσο ἐπίκαιρος σήμερα, ποὺ ἡ ξενόφερτη, ὑποκριτικὴ πολιτικὴ ὀρθότητα καὶ χριστιανοφοβία, ὁμιλεῖ -σὲ ποιούς, σὲ ἑμᾶς τοὺς Ἕλληνες!- περί... θρησκευτικοῦ σκοταδισμοῦ καὶ καταπιέσεως:
«[...] ἔχομεν τὸν Θρησκευτικόν μας κόσμον. [...] Ὁ Ἕλλην, δὲν ἔχει φύσει ἄλλην σχέσιν μὲ τοὺς Ἁγίους του -δηλαδὴ τοὺς Θεούς του- παρὰ τὰς αὐτὰς φιλικὰς ἐκδηλώσεις ποὺ ἔχει μὲ τοὺς βουλευτάς του. Συναλλάσσεται, ἀνταλλάσσει φιλοφρονήματα καὶ δῶρα, καὶ πηγαίνει πρὸς αὐτούς, ὅταν εἰς τὴν οἰκίαν τοῦ ἑορτάζοντος ἁγίου χορεύουν, τραγουδοῦν καὶ παίζουν μουσικήν. Ὁ Ἕλλην φύσει, ἐπισκεπτόμενος τὸν Θεόν, ἀποκαλύπτεται, μένει ὄρθιος, τὸν χαιρετᾷ μειδιῶν, τοῦ ὁμιλεῖ εἰς ἑνικὸν ἀριθμόν, καὶ συνομιλεῖ διὰ τοῦ τραγουδοῦντος ἱερέως καὶ ψάλτου. Καὶ μετὰ τὴν βραχεῖαν ἐπίσκεψιν, εἰς τὴν αὐλὴν καὶ τὸ προαύλιον, ἐννοεῖ νὰ στήσῃ τὸ πανηγύρι του, νὰ φάγῃ, νὰ πιῇ, νὰ χορεύσῃ, νὰ τραγουδήσῃ, νὰ εὐφρανθῇ, καὶ μὲ ὅλας τὰς ἐκδηλώσεις τῆς χαρᾶς, τοῦ οἴνου, τοῦ ἔρωτος, εὐφραίνει καὶ τὸν Θεόν του. Εἶναι ἐντελῶς ἀδιάφορον, ἐὰν δὲν συμφωνῇ ἡ πραγματικότης, μὲ τὰς ἰδέας τοῦ κάθε φραγκοφορεμένου ἱερομωρολόγου· ἄλλο ραγιὰς καὶ ἄλλο Ἕλλην. Ἄλλο φραγκοπίθηκος καὶ ἄλλο Ἕλλην. Ὁ λαός μας οὕτω ἐκδηλώνει τὸ θρησκευτικόν του αἴσθημα σήμερον καὶ ὁ λαὸς τῆς ἀκμῆς τῆς νέας θρησκείας μας, ἤτοι τῆς ἐποχῆς τῶν Χρυσοστόμων, οὕτω ἐξεδήλωνεν ἑαυτόν. Καὶ οὕτω ἐξεδήλωνεν ἑαυτὴν τότε καὶ ἡ ἐπίσημος ἐκκλησία. Ἡ τωρινὴ θρησκεία μας ἔχει τὴν σκυθρωπότητα τῆς σκλαβιᾶς ποὺ ἐπέρασε, τὴν θλῖψιν τῶν βασάνων ποὺ διῆλθε, καὶ αὐτὴν ἀκόμη τώρα τὴν ἐπίδρασιν τῶν εὐρωπαϊκῶν ἰδεῶν διὰ τῶν Γερμανοπαθῶν παπάδων καὶ ἐπὶ πλέον τὴν ἐξωτερικὴν μορφὴν τὴν ὁποίαν ἐφιλοπόνησεν δι᾿ ὅλα ἡ Ἐλεεινότης μας.»
...Καὶ οἱ χριστιανόφοβοι ἐθνομηδενιστὲς ἔρχονται σήμερα νὰ ποῦν σὲ ἐμᾶς τοὺς Ἕλληνες ὅτι πρέπει νὰ αἰσθανόμαστε... καταπιεσμένοι ἀπὸ τὶς εἰκόνες! Οὐαί ἡμῖν ὑποκριταί! Ἕλληνες εἴμεθα, ἐπὶ τέλους!
Ὁπωσδήποτε, ἡ ἑλληνικότης τῆς θρησκείας εἶναι κατὰ τὸν Γιαννόπουλο ἀδιάσπαστη στοὺς αἰῶνες. Ἐπιγραμματικῶς ἐκφράζει τοῦτο, μαζὶ μὲ τὸ ὅραμά του γιὰ τὴν Ἑλληνικὴ Ἀναγέννησι, μὲ τὴν φράσι:
«Μετὰ τὴν Θεὰν Σοφίαν Ἀθηνᾶ, μετὰ τὴν Ἀθηνᾶ Παναγία Σοφία, θὰ πεταχθῇ εἰς τὸ φῶς ἡ ὅλων ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ: Παναγία Σοφία ΑΦΡΟΔΙΤΗ.» («Ἔκκλησις πρὸς τὸ Πανελλήνιον Κοινόν», 1907)
Γιὰ τὴν Φύσι, τοὺς Νέους, τὸ Μέλλον:
Για τὴν Φύσι: «Φαντασθῆτε ὅτι ἔχετε Πλοῦτον Θεοῦ. Τί Παλάτι θὰ ἠθέλατε; Κλείσετε τὰ μάτια σας καὶ φαντασθῆτε. Ἔπειτα ἀνοίξετε τὰ μάτια σας: Τὸ ἔχετε ἐμπρός σας, ὡραιότερον τοῦ ὡραιοτέρου ὀνείρου. Εἶναι ἡ ΓΗ ΣΑΣ.»(«Ἑλληνικὸν Χρῶμα», 1904)
Γιὰ τὸ μέλλον καὶ τὴν Ἑλληνικὴ Ἀναγέννησι: «Ξυπνήσετε, Ἐγερθῆτε. Καὶ Ἐπαναστατήσετε κατὰ τοῦ Ἑαυτοῦ Σας. Καὶ Ἀναβαπτισθεῖτε εἰς τὸ Θεῖον Φῶς τῆς Γῆς Σας καὶ εἰς τὰ Παραδείσεια Ἑλληνικὰ Νερά. Θὰ ἐξέλθετε: ΖΩΝΤΑΝΟΙ. Καὶ θὰ ἐξέλθετε: ΕΛΛΗΝΕΣ.» («Νέον Πνεῦμα», 1906)
Ὁ ἑλληνολάτρης καὶ ἀρχαιολάτρης Γιαννόπουλος εἶναι ὁ μεγαλύτερος μαστιγωτὴς τῆς στείρας ἀρχαιοπληξίας, τοῦ δασκαλισμοῦ, τοῦ ἠθικισμοῦ. Ὑμνεῖ τὴν νεότητα, τὸν ἔρωτα -καὶ τὸν φυσικό, σωματικὸ ἔρωτα, τότε!-, τὸ κάλλος.
«Μνήσθητί μου ΝΕΕ ὅταν θὰ ἔλθῃς εἰς τὴν Ἑλληνικήν Σου Βασιλείαν.» («Ἑλληνικὸν Χρῶμα», 1904)
* * *
Ὁ βάρδος τοῦ Ἑλληνισμοῦ, φίλοι μου, μᾶς καλεῖ:
«Ἐννοῶ νὰ σᾶς τρελλάνω μὲ τὰ ἑλληνικὰ πράγματα καὶ νὰ σᾶς κάμω νὰ φᾶτε ἑλληνικὴν τροφὴν ὅσην δὲν φάγατε τουλάχιστον ἕναν αἰῶνα.» («Ἑλληνικὸν Χρῶμα», 1904)
Καὶ σήμερα, αὐτὴν τὴν ἑλληνικὴν τροφήν, πόσο τὴν χρειαζόμαστε!
Ἂς τὸν ἀκολουθήσουμε, ἂς τὸν ἀφήσουμε νὰ μᾶς ὁδηγήσει:
«Ἐμεῖς οἱ Ὡραιότατοι ΙΔΑΝΙΣΤΑΙ-ΠΡΑΓΜΑΤΙΣΤΑΙ καὶ ἐξωφρενικότατοι τῶν Παλαβῶν της Γῆς.» («Ἔκκλησις πρὸς τὸ Πανελλήνιον Κοινόν», 1907)
Καὶ ἂς ἀναγεννηθοῦμε, ἂς χορέψουμε, ἂς τραγουδήσουμε, ἂς μεθύσουμε μαζί του:
«Αὐτὸς ὁλόκληρος ὁ Γήινος Γραμμικὸς καὶ Χροϊκὸς Χορός, ὁ ὑμνῶν τὴν Δόξαν τοῦ Παγκάλου Τρελλοθεοῦ τῆς Ἑλλάδος.» («Ἑλληνικὸν Χρῶμα», 1904)



ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ:

Ἡ σύγχρονος ζωγραφική
Πρὸς τοὺς καλλιτέχνας μας
Ἡ ξενομανία
Πρὸς τὴν Ἑλληνικὴν Ἀναγέννησιν
Ἑλληνικὴ Γραμμή
Ἑλληνικὸν Χρῶμα
Ἑλληνικὴ Μουσική
Νέον Πνεῦμα
Ἔκκλησις πρὸς τὸ Πανελλήνιον Κοινόν

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012